Dostava in načini plačila

Načini plačila in dostava naročila

1.Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

• Plačilo po povzetju
Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ali kartico kurirju ob prevzemu paketa.
Plačilo po povzetju je omogočeno le v primeru, če uporabnik želi, da se mu naročeni izdelek iz našega prodajnega asortimana dostavi na njegov domači naslov v Sloveniji.
Za plačilo po povzetju se dodatno zaračuna strošek provizije v vrednosti 1,75 eur.
V kolikor se odločite za plačilo po povzetju, vam bo pošiljko dostavila kurirska služba med 08. in 16. uro! V kolikor v tem času dostave niste dosegljivi na domačem naslovu oz. na naslovu, ki ste ga pustili za izstavitev računa, lahko ob oddaji naročila navedete drug naslov za dostavo, saj nam je pomembno, da je pošiljka dostavljena na naslov kjer ste dosegljvi oz. je dosegljiv nekdo, ki bi pošiljko lahko prevzel. V kolikor na naslovu za dostavo v času dostave nihče ne bo dosegljiv, kurir pusti obvestilo o pošiljki ter kje jo lahko prevzamete oz. se z njim dogovorite, kdaj naj le-to ponovno poizkusi izročiti. V primeru, da paketa kupec ne prejme v dveh (3) delovnih dneh, mora to kupec sporočiti preko elektronske pošte info@mamaa.si ali na telefonsko številko 064 150 536.

• Plačilo po predračunu na poslovni račun ponudnika
Uporabnik se lahko odloči za plačilo na naš poslovni račun. Takoj po oddaji naročila bo uporabniku na elektronski naslov poslano obvestilo o povzetku sprejetega naročila skupaj s podatki potrebnimi za nakazilo na naš TRR. Račun prejme plačnik računa in ne prejemnik, če je to druga oseba.
Uporabnik se zavezuje poravnavati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetja Mamaa Brand d.o.o. v roku 2 dni po prejemu predračuna. Plačilo se lahko izvede preko svojega e-bančnega računa (npr. Klik, Bank[@]Net itd.). V kolikor izvedete plačilo, je vedno dobrodošlo, da nam le-to tudi sporočite.

V kolikor v dveh (2) delovnih dneh ne prejmemo vašega plačila, vam pošljemo po pošti račun za opravljeno storitev. Uporabnik se zavezuje poravnavati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetja Mamaa Brand d.o.o. v roku 8 dni po prejemu računa. V primeru zamude roka plačila si podjetje pridržuje pravico, da zaračunava zakonite zamudne obresti od dneva zapadlosti plačila dalje.

• Plačilo računa na poslovni račun ponudnika
Takoj po oddaji naročila bo uporabniku na e-mail poslano obvestilo o povzetku sprejetega naročila. V roku 5 dni po sprejemu naročila bo uporabnik prejel na svoj naslov račun s položnico in podatki o plačilu. Uporabnik se zavezuje poravnavati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetja Mamaa Brand d.o.o. v roku 8 dni po prejemu računa. V primeru zamude roka plačila si podjetje pridržuje pravico, da zaračunava zakonite zamudne obresti od dneva zapadlosti plačila dalje.

• Plačilo s kreditnimi karticami preko sistema Paypal
Plačilo vašega naročila lahko preko sistema Paypal opravite s spodaj navedenimi plačilnimi karticami:

o s plačilno kartico MasterCard,
o s plačilno kartico Visa in Visa Electron,
o s plačilno kartico American Express
o s plačilno kartico Diners

Paypal je način plačila z VISA in Mastercard kreditnimi karticami, ki omogoča 100% varnost za kupca. Plačilo je na našem PayPal računu vidno že v roku nekaj minut. V kolikor vašega plačila na naš PayPal račun ne bomo prejeli v roku nekaj dni, vas bomo o tem obvestili na elektronski naslov, ali po telefonu na telefonsko številko, ki ste ju pustili ob oddaji naročlila.



2. Dostava naročila

Kupljeni izdelki bodo dostavljeni na katerikoli naslov na območju Slovenije. Za dostavo skrbi GLS kurirska služba. Za blago na zalogi je dobavni rok od 1 do 5 delovnih dni po prejemu bančnega nakazila ali plačila s kartico, v kolikor pa blago ni na zalogi, je uporabnik o tem obveščen pred zaključkom nakupa, kot tudi o ocenjenem oz. predvidenem roku za dobavo.

  • Med vikendi in prazniki ni dostave. Naročilo za izdelke na zalogi se odpošlje prvi naslednji delovni dan.
  • Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
  • Ker dostavna služba artikle dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem.
  • Če blaga ne prejmete v nekaj dneh od odpošiljanja, nas prosim o tem nemudoma obvestite na e-mail: info@mamaa.si.


Stroški dostave

Strošek poštnine znaša 3,90 €.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com).


Prevzem na paketomatu:

GLS Paketne trgovine imajo zelo dolge delavnike, GLS Paketomati pa so na voljo 24 ur na dan. V Sloveniji jih je več kot 250 Paketnih trgovin in 15 Paketomatov. Plačilo na Paketomatih je možno zgolj S KARTICO. Več o paketomatih si preberite TUKAJ. Vse Parcel Shop poslovalnice in njihov delovni čas lahko vidite TUKAJ
Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. Ob dostavi v Paketomat lahko plačate samo s kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43% od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.
Pakete odpošiljamo vsak dan iz centralnega skladišča, ki se nahaja na naslovu Mamaa Brand d.o.o. , PE Aškerčeva ulica 14, 3000 Celje.


Poškodbe pri dostavi


Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb pošiljke kupec izpolnjen in podpisan OBRAZEC ZA VRAČILO IZDELKA pošlje na info@mamaa.si, kjer se dogovori za zamenjavo izdelka. Obrazec je na voljo na povezavi: OBRAZEC ZA VRAČILO IZDELKA.(pdf priponka z obrazcem)